torsdag 15 juli 2010

Varmt!

Idag har jag haft en riktigt härlig dag :) Jag jobbar sex nätter den här veckan, men igår natt var jag ledig! Jag har alltså varit hyfsat vaken på dagen.

Vaknade halv elva och tog en kortis med hundarna. Sedan låg vi utslagna i värmen tills klockan blev halv fyra och Emma och Kuling anlände för en långtur i hettan. sirius och Turbo fick bada, men stackars Kuling har lite hälsoproblematik för tillfället så han fick stanna på landbacken.

Framåt kvällningen red Maria, Agnes och jag på en 1,5-timmarstur. Hästarna ville springa undan bromsarna så de var pigga under turen och genomsvetta när vi kom hem. set är konstigt, i skogen finns inte många irriterande insekter! Men på vägarna, fy!

Nu är jag på jobbet och här blir jag kvar några timmar till. Egentligen borde man hitta på något produktivt att göra de här nätterna! Tänk vad vältränad jag hade varit om jag hade med en träningsvideo varje natt till exempel ;)

3 kommentarer:

  1. Ja, träningsvideo eller handarbete. Det finns mycket man kan göra när det är lugnt på natten. Tyvärr fastnar jag oftast vid datorn då;) Kanske skulle köra nattgympa ihop;)

    SvaraRadera
  2. Hello har du kollat något på boråskorten??

    SvaraRadera